Regn å rusk....

Förstår inte varför det ska vara så dåligt väder för...... Jonathan började skolan igen i tisdags efter jullovet, och han var ju jätteglad under helgen då det låg snö på backen. Så de kunde åka pulka på rasterna, men icke sa nicke, så kul ska de små barnen inte få ha.... Man kan ju undra om det kommer vara någon vettig vinter överhuvudtaget egentligen, saknar snön och det kalla vädret, bara det inte blåser!!! Då kommer barnet fram i en igen, man gör snöänglar och bygger snögubbar & snölycktor men men det får man väl se i stjärnorna efter!!!

Var ute å gick i dag med Helena, en som fick barn samtidigt som oss, som också bor här i stenstorp. Vi var ute en timma ungefär sen började det regna, hem och fikade lite i stället då kaffe och kaka, gott!!

Jonas åkte som vanligt till jobbet kl 15.00 så nu är vi själva hemma nu jag och mina pojkar, Jonathan spelar för tillfäller lite dator och Melker sover......

Nä nu är det dags att göra lite käk....

Var en stund hos mor & far i kväll,  drack lite kaffe och bara prata strunt. Ganska skönt att de bor nära, någon att gå till bara så där, inte behöva åka någon längre strecka ganska skönt.... Sen så tror jag att syrran uppskattar att vi bor nära, då kan hon ju komma när hon vill och besöka vår dator..hihi..

Nu sover sönerna som godast, Jonathan snarkar som en ah jag vet inte men högt är det, och Melker susar lite låter ganska gulligt, bara han inte kommer snarka lika mycket som Jonathan sen...

Nä nu är det dags och sussa kudden, saknar min man, som snart kommer hem.....

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0