Vad kan man göra..??!

Jag såg att det gått nästan 4 månader sen jag skrev sist..!! Det är ju lite dåligt av mig måste jag säga, får nog försöka skriva lite oftare.... Är ju inte som så att det inte finns något att skriva om utan snarare så finns det så lite tid att skriva på.....

Melker växer så det knakar, äter gröt, välling och vanlig mat. Är skönt att han äntligen har börjat visat intresse för det faktiskt, ammar ju med lite då och då men det blir bara mindre och mindre med det med. Fast han är så otroligt kräsen vad gäller mat, burkmat ska vi inte tala om för det gillar han inte. Eller sempers gröt på burk och fruktpuré det är mumma det men inget annat.....

För Jonathan går det bara bättre och bättre i skolan, han har äntligen visat lite mer intresse för läsningen så nu går det som en dans, läser gäran och man behöver inte längre tjata på han att han ska göra läsläxan!!

Nä nu är det dags för sängen, lägga sig ensam som vanligt men vakna upp med maken vid min sida!!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0